יום ראשון, 20 במרץ 2022

כתב אישום כנגד אדם שהתחזה וקיבל במרמה סחורה מבתי עסק בשווי מאות אלפי שקלים

 הודעה מטעם הפרקליטות:

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית משפט השלום ברמלה כתב אישום כנגד יוני אספוב (35) מקריית מוצקין בגין התחזות וקבלת דבר במרמה, זאת לאחר שנהג לפנות לבתי עסק שונים ולקבל מהם סחורות בשווי מאות אלפי שקלים תוך שהוא מתחזה לאדם אחר ומציג אישורים מזויפים על העברות בנקאיות לפקודתם.  

מכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד צור פלק, עולה כי אספוב נהג לפנות לבתי עסק, להזדהות בפניהם כאדם אחר, ולבקש לרכוש סחורה בסכומי כסף גדולים. בתי העסק העבירו לו את הסחורה המבוקשת, כנגד אישור מזויף שהציג להם על העברות בנקאיות שלכאורה בוצעו לחשבונם. כך למשל, התקשר עם חנות תכשיטים בחולון וקיבל במרמה 20 שעוני יוקרה של חברת "מייקל קורס" בשווי של כ- 10,000 ₪. בהזדמנות אחרת הגיע לידיו של אספוב רישיון נהיגה שאבד לאדם אחר. אספוב התקשר לחנות דגים בעיר טירה, הזדהה כאותו אדם המופיע ברישיון הנהיגה, והזמין בשמו 300 ק"ג דגי סלמון בשווי כולל של למעלה מ-20,000 ₪. באופן דומה קיבל אספוב במרמה גם מחשבים, מצלמות אבטחה, סלסלות מתנה, רהיטים ובגדים. בחלק מהמקרים הודיע אספוב לבעלי העסקים כי הוא ישיב להם את הסחורה שקיבל במרמה תמורת סכום כסף נוסף, אך בעלי העסקים סירבו לעשות כן.

באופן זה הצליח אספוב לקבל במרמה סחורות שונות בשווי כולל של כ 160,000 ₪.

בגין זאת הוא מואשם בעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, ניסיון לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, זיוף בכוונה לקבל דבר, התחזות כאדם אחר ושיבוש מהלכי משפט.

ועוד כמה מאמרים שכתבתי:

כתב אישום על עבירות נשק ותקיפת שוטרים

נדחתה עתירה לבג"צ בנוגע להסדר טיעון עם ח"כ אריה דרעי

כתב אישום נגד רונן סופר (52), מתנדב במשטרה, בגין ביצוע עבירות מין במתנדבת אחרת ששרתה עמו בתחנת המשטרה.

לא שמעתם ?!: מסלול בטוח": הוחרמו רכבי יוקרה בעוספיה ודלית אל כרמל

נדחתה עתירה נגד תיאטרון בית לסין


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה