יום רביעי, 12 ביוני 2019

תאונת דרכים - הקשבה לראש ולא לתחושות.


תאונת דרכים - הקשבה לראש ולא לתחושות.
במהלך נסיעה ברכבי הפרטי, הקשבתי בקשב רב  לתוכנית רדיו שמתעסקת  בענייני היום. התוכנית  נקטעה באמצעות מספר פרסומות ,פרסומת אחת פרסמה , גופים שמעניקים הלוואה חוץ בנקאית,    מתן אשראי ללקוח תוך דקות ספורות, ללא בדיקה של גוף המלווה, כל מה שצריך על מנת לקבל את ההלוואה המיוחלת,  מצוי במרחק  שיחה טלפונית אחת. פרסומת אחרת דנה כביכול באי ייצוג משפטי של אנשים שהיו מעורבים בתאונת דרכים תוך כדי שהגוף מציין בסיום הפרסומת שלא מדובר בייעוץ משפטי.
חשבתי לעצמי כיצד יתכן שלצורך קבלת משכנתא ו/או רכישת רכב אדם מתייעץ עם גופים מוסמכים.  הרי פחות היגיוני שאדם ירכוש דירה במיטב כספו ולא יתייעץ עם עורך דין שבקיא בתחום. הסיבה ברורה ונהירה לכל בר דעת, יעוץ נכון מבעל מקצוע עשוי לחסוך במהלך השנים ממון רב לנוטל המשכנתא.


קבלת כסף מהיר ללא בדיקה מצד המלווה, לכאורה מפתה אולם מדובר "במלכודת דבש".   הגוף המלווה , לא מעניק כספים לכל דורש ללא רווח ניכר בציידו לעיתים המחיר זה בהתחייבות של עשרות שנים עם ריבית קצוצה. המשמעות של קבלת הלוואה ללווה  לא מפורסם מעל גלי האתר.
אותו רציונל  לגבי פנייה  "למרכז"  שלא מעניק יעוץ משפטי ולא רשאי לייצג מול בית משפט ו/או לעשות כל פעולה משפטית אחרת  ומאידך  להתחייב  בפניו באמצעות חוזה משפטי, להעניק לאותו גוף פיצוי רב  אם יתקבל תוצאה משפטית. מדובר באבסורד לוגי.
 הסיבה  שהרבה אנשים נופלים לאותה "מלכודת דבש ", פרסומת שחוזרת על עצמה  שוב ושוב כמו תקליט שבור, יוצרת תחושה של מהימנות תחושה של דבר מוכר שניתן להסתמך עליו.
האמת העירומה היא, שאדם שהיה מעורב בתאונת דרכים ולא ידאג לפנות לעורך דין שזה תחום מומחיותו, עלול לשלם כסף רב בעתיד הנראה לעין. תפקיד העורך דין לקבל את המידע מהלקוח, לדאוג לקבלת מידע נוסף באמצעות הלקוח ו/או גופים אחרים. לאחר מכן להתחיל לבנות את התיק בהתאם לצרכיו של אותו לקוח.  בניית התיק לעיתים לוקחת שנים, עד שהתיק אינו ראוי דיו לצורך ניהול משאו ומתן ו/או להגשה לבית משפט התביעה לא תוגש. אדם מהישוב אינו בקי ברזי הדין אינו יודע כיצד לתמחר תיק משפטי ובעיקר ניזון מעדויות שמועה מהציבור הרחב.
הדרך הנכונה למקסם רווחים, היא אך ורק  באמצעות פנייה לעורך דין שבקיא בתחום תאונת הדרכים, שייצג אתכם מול הרשויות( ביטוח לאומי, חברות הביטוח) באופן ישיר.

אמיר לוינשטיין, בעל תואר שני במשפטים, מומחה בתחום נזיקין וביטוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה